دو روش سئو برای رسیدن سایت درصفحه اول گوگل

تاریخ : 15-09-1399, 19:41 | موضوع مقالات » مقالات سئو

بعد از خواندن این مقاله شما می توانید چند تکنیک آسان را برای رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل بر روی سایت تان اعمال کنید.

 

روشهای سئو


هر دوی این روش ها هزینه براست. اما آنچه که در این مقاله به آن می پردازم، روشهای کاملا رایگانی است که می تواند در مدت کوتاهی وب سایت تان را درصفحه اول نتایج گوگل قراردهد.
1: از یک متخصص سئو برای بهینه سازی سایت تان کمک بگیرید
2: هزینه تبلیغات در گوگل را پرداخت کنید.


راه های رسیدن سایت به صفحه اول گوگل


اول باید عملکرد و نکات و اهداف سئو را در سئو روز مطالعه و درک کنید برای اینکه حداکثر استفاده را از این مقاله ببرید، ابتدا باید نحوه کار سئو را درک کنید.اگر بدانید گوگل چطور یک وب سایت را نسبت به وب سایت دیگر در اولویت قرارمی دهد، بهتر متوجه می شوید که چگونه باید سایت خود را درگوگل رتبه بندی کنید.
برای شروع، ابتدا باید تفاوت سئو داخلی (onsite SEO) را با سئو خارجی (offsite SEO) بدانید.سئو داخلی فرایندی است که طی آن موتورهای جستجو را با وب سایت خود آشنا می کنید.
با سئو داخلی به گوگل (و سایر موتورهای جستجو) اجازه می دهید در وب سایت شما خیزش و آن را در نتایج جستجوی خود لیست کند.
از طرف دیگر،سئو خارجی همه موارد خارج از وب سایت تان که روی نمره سئو سایت تان تاثیرمی گذارد را در بر می گیرد.بطور مثال اگر یک سایت ارزشمند و مرتبط در یکی از پست های خود به وب سایت شما لینک داده باشد،این امربه اعتبار و افزایش نمره سئو شما کمک می کند.
چطور می توان در نتایج جستجوی گوگل رتبه گرفت؟!
نظریه های مختلف بسیاری درباره کسب رتبه های بالا در گوگل وجود دارد.افراد معمولا روشهایی که برایشان مفید بوده است را با شما به اشتراک می گذارند.
با این وجود اکثر متخصصین سئو بر روی این ۵ روش اتفاق نظر دارند:
ساختارسایت و نقشه سایت اهمیت زیادی دارند:
ساختار سایت خود را ترسیم کنید تا موتورهای جستجو به راحتی محتوای تان را پیدا کنند.سپس نقشه سایت تان را در گوگل(یا هر موتور جستجوی دیگر) بارگذاری کنید.
محتوای مرتبط تولید کنید: اگر محتوای ارزشمند و یونیک تولید نکنید،گوگل هیچ اهمیتی به سایت شما نمی دهد.
(چگونه تولید محتوا کنیم؟ ) تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید:
وقت بگذارید و کلمات کلیدی مرتبط و کم رقابت را پیدا کنید.( آموزش انتخاب کلمات کلیدی )
بک لینکهای باکیفیت بسازید: برای بک لینک های بی ارزش هزینه نکنید.در عوض،روی کیفیت آنها تمرکز کنید.
توضیحات متا و تگ عنوان جذاب و منحصربه فرد بنویسید: عنوان و توضیحات متا اولین برداشتی است که کاربراز سایت شما می کند.بنابراین روی آنها بطور دقیق کار کنید.
این تکنیک ها را در زمان تولید محتوا اعمال کنید. این روش ها برای رتبه بندی وب سایت تان بسیار موثراست. رقبایتان را زیرنظر داشته باشید.
زمانیکه متوجه شدید محتوای تان باید روی چه موضوعی تمرکز داشته باشد، نوبت به شناسایی و زیرنظر گرفتن رقبا است.به این ترتیب که فرصتی از کلمات کلیدی که قرار است در مقاله تان بگنجانید تهیه و آنها را در گوگل سرچ کنید.
با انجام این کار ایده های خوبی از محتواهایی که سایرین درباره این موضوع انجام داده اند،به دست می آورید.و مهمتر اینکه متوجه می شوید چه کسی این محتوا را به بهترین شکل ممکن نوشته است.پس این میشود یک محتوای سئو شده ..
ابزارهای رایگان زیادی وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک می کند.بطور مثال با ابزار Ahrefs می توانید بفهمید که رقبای شما از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند و چه میزان ترافیک از آن کلمات کلیدی دریافت کرده اند.
به یاد داشته باشید که برای پیشی گرفتن از رقبای خود، باید آنچه که آنها انجام داده اند را تکرار کنید، البته بهتر و کاملتر.
در زمان شناسایی و تحلیل رقبا موارد زیر را یادداشت کنید:
بر روی چه کلمات کلیدی تمرکز کرده اند؟ برای دانستن این موضوع می توانید از روش های دستی یا ابزارهایی مانند Ahrefs استفاده کنید. اگر به شیوه دستی این کار را انجام می دهید،به دنبال کلماتی باشید که در طول مقاله تکرار می شوند.
ساختار مقالات رقبا چگونه است؟ روی عناوین مقاله تمرکز کنید.آیا در عنوان های خود از کلمات کلیدی استفاده کرده اند؟ محتوای آنها حدودا چند کلمه است؟ بطور معمول،هرچقدر محتوای متنی طولانی تر باشد،از نظر سئو بهتر است.
توضیحات متای آنها تا چه حد فریبنده و جذاب است؟ آیا توضیحات متای آنها توصیفی است؟می توانست بهتر از این هم باشد؟ به این فکرکنید که چطور می توان توضیحات متای بهتری نوشت.
با کمک این اطلاعات می توانید روی قسمت هایی که نیاز به پیشرفت دارید،بهتر تمرکز کنید.
به یاد داشته باشید با وجود اینکه فاکتورهای زیادی مانند دامنه یا URL بر روی رتبه بندی وب سایت تاثیر دارند اما اینها همیشه عامل تعیین کننده ای نیستند.
زمانیکه کلمه کلیدی هدف خود را پیدا کردید، از همان روش برای یافتن سایر کلمات کلیدی تان استفاده کنید. بهتر است در هر مقاله ۵ تا ۱۰ کلمه کلیدی هدف قرار دهید. افزونه Yoast SEO (در وب سایت های وردپرسی) به شما کمک می کند تا چگالی مطلوبی برای کلمه کلیدی تان به دست بیآورید.
اگر از افزونه Yoast SEO استفاده می کنید، توصیه های دیگری برای بهبود امتیاز کلی سئو به شما ارائه می دهد.برای آن دسته از افرادی که از این افزونه استفاده نمی کنند، رعایت موارد زیر توصیه می شود:
• در پاراگراف اول از کلمه کلیدی هدف استفاده کنید
• کلمات کلیدی اصلی و ثانویه را در زیرعنوان های H2 بکار ببرید.
• کلمات کلیدی را در تگ alt بکار ببرید.
• از لینک دهی داخلی و خارجی در درون محتوا غافل نشوید.
• در توضیحات متا از کلمات کلیدی استفاده کنید.

از عنوان و توضیحات متای ترغیب کننده استفاده کنید
عنوان ها یکی از مهم ترین بخش های محتوای شما به حساب می آیند. بدون اینکه شما از عنوان های جذاب و ترغیب کننده استفاده کنید، احتمال اینکه بتوانید پروسه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را با موفقیت انجام دهید، بسیار اندک خواهد بود.
بدون یک عنوان بهینه و جذاب، حتی بهترین محتواهای تولید شده توسط شما هم ممکن است که مورد استقبال مخاطبین قرار نگیرند.
در نتیجه، قبل از اینکه بخواهید محتوای وب سایت خود را منتشر کنید، باید برای چندین مرتبه عنوان آن را تغییر دهید تا در نهایت بتوانید بهترین متنی که کاربران را جذب می کند، ارائه دهید.


حالا شما تمام آنچه را که برای قرارگرفتن در صفحه اول گوگل لازم دارید را بدست آورده اید. برای رفتن به لینکهای اول گوگل رقبایتان را شناسایی و زیر نظر داشته باشید.تحقیق کلمات کلیدی را برای یافتن عبارات کلیدی کم رقابت اما پرتقاضا انجم دهید.
اگر نمی توانید این نوع کلمات کلیدی را پیدا کنید، روی عبارات کلیدی دم بلند تمرکز کنید.به یاد داشته باشید سئو یک علم دقیق نیست.به این معنا که با صرف وقت و تلاش کافی بر روی تحقیق کلمات کلیدی می توانید وب سایت خود را در جایگاه بالاتری از رقبایتان قراردهید.
اگر در پیاده سازی این تکنیک ها به مشکل خوردید، آزمایش را ادامه دهید تا زمانیکه نتیجه بگیرید. بعنوان مثال اگر کلمه کلیدی هدف تان در گوگل رتبه بالایی نگرفت، آن را با کلمه کلیدی دیگری جایگذین کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

 

منبع مطلب : https://seorooz.net/صفحه-اول-گوگل/

 

 

این مطلب ، یک خبرآگهی بوده و ارشیاوب درباره تایید یا رد محتوای آن هیچ نظری ندارد .

 

ارسال یک نظر

نام:*
ایمیل:*
متن پیام:
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
پرسش:
سی و سه پل در کدام شهر قرار دارد ؟ ( فارسی )
پاسخ:*

جستجو در سایت

جدیدترین مقالات

اخبار فناوری اطلاعات

اصطلاحات وب

مقالات مرتبط با سئو

برچسب مطالب

Facebook
Twitter
linkedin
Feedburner
Sitemap

ارشیاوب

آدرس : تهران ، خیابان طالقانی ، خیابان بهار شمالی ، ساختمان بهار ، ارشیاوب

تلفن : 02177516567 - 02177503715

پوشک بزرگسالتعمیر لباسشویی آبسالکرکره برقی پارکینگدرب ضد سرقتصندلی پلاستیکیدستگاه یو پی وی سیایزوگام